Modul Správa databáze umožňuje:
-
sledování aktuálního stavu databází (počty připojených stanic a instancí, volné/obsazené místo v databázích,...)
-
zakládání, změnu hesel a rušení uživatelů
-
definici skupin uživatelů (lékař, vrátný, …)
-
přidělování přístupových práv uživatelům/skupinám k oddělením a některým činnostem
-
vytvoření a údržbu struktury zdravotnického zařízení (primariát – oddělení – pokoj)
-
vzdálenou konfiguraci pracovních stanic, nastavení parametrů tiskáren pro výstupy
-
konfigurace nadstavbových modulů
-
administraci obsahu pomocných číselníků
-
definice pozitivního listu (společný + doplňky pro každé oddělení)
-
zajištění jednotné úpravy jmen a příjmení v kartách pacientů,mazání a slučování nesprávně založených údajů
-
nastavení automatického číslování chorobopisů
-
vytváření textů definovaných na míru uživateli
-
sledování činnosti uživatelů
-
monitorování stavu systému atd.